مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-04اقتصادي

روستاهایی که در چهار فصل سال با بی آبی مواجه هستند


رییس شورای اسلامی بخش کامفیروز شمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در مرودشت گفت: روستای آب ماهی در آخرین نقطه از بخش کامفیروز شمالی واقع شده است که فاقد آب آشامیدنی  مستمر و مناسب است و بیشتر اوقات به خصوص در فصل تابستان، با توجه  به اینکه پمپ آن ها با موتور دیزل کار می کند  به علت خرابی پمپ، مردم با بی آبی مواجه می باشند.

باصری، علت اصلی کمبود آب آشامیدنی روستاهای این بخش را فرسودگی لوله های خط انتقال عنوان کرد و افزود: روستاهای چم کنگری، گرمه و پیر سبز علی که آب آشامیدنی آنها از چشمه سادات تأمین می شود و اطراف چاه زمین کشاورزی و منزل  مسکونی است، فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.

وی اضافه کرد: لوله های خط انتقال  آب چم کنگری و گرمه، فرسوده شده و چندین نقطه در روستای گرمه نیز ترکیدگی لوله وجود دارد که  باعث  تخریب آسفالت نیز شده است.

او خاطرنشان کرد: چاه  بزرگی که در نزدیکی روستای چم ریز حفر شده، قرار بود آب روستاهای دهستان گرمه را تأمین کند اما چند سالی است   که به حال خود رها شده و فقط  روستاهای  چم ریز ، سربست از آن استفاده می کنند و بقیه روستاها محروم می باشند.

رییس شورای بخش کامفیروز شمالی بیان کرد: پمپ آب آشامیدنی  شهر خانمین در روستای حاجی آباد ، اله مراد خانی ، ده دامچه  مدت زیادی است که نیم سوز شده و آب آشامیدنی به خصوص در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهایی که در چهار فصل سال با بی آبی مواجه هستند

روستاهایی که در چهار فصل سال با بی آبی مواجه هستند