مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-04اقتصادي

پرداخت 38 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی


رضا طاهری مدیرکل امداد استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری بیش از 38 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این استان پرداخت شده است و بیش از 3 هزار  و 600 نفر از این خدمات برخوردار شده اند.

وی افزود: این تسهیلات قرض الحسنه ای در زمینه های ایجاد اشتغال برای نیازمندان، تأمین مسکن، هزینه های تحصیلی، ازدواج و کارگشایی پرداخت شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: از محل هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در سال جاری 14 میلیارد و 500 میلیون ریال قرض الحسنه به بیش از هزار و 100 نفر پرداخت شده است.

وی با عنوان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ولایت استان ایلام در سال 95  فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: ترویج فرهنگ قرض الحسنه و نیکوکاری و مرتفع شدن مشکلات مالی و معیشتی نیازمندان از اهداف اولیه راه اندازی این صندوق قرض الحسنه ای بوده است.

طاهری با عنوان اینکه گسترده تر شدن خدمات قرض الحسنه ای این نهاد به نیازمندان و مددجویان و مشارکت بیشتر در برطرف شدن مشکلات آنها نیازمند سپرده گذاری مردم نیکوکار و نوع است گفت: از همه مردم نیکوکار استان برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 38 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

پرداخت 38 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی