مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-04ورزشي

ایجاد سایت پاراگلایدر خراسان شمالی نیازمند هماهنگی بین دستگاهی


مسئول روابط عمومی کمیته پاراگلایدر خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی دارای سخت افزار مناسب برای ایجاد سایت پاراگلایدر است که با هماهنگی هایی می توان امکانات استانداردی ایجاد کرد.

- اظهار کرد: خراسان شمالی با توجه به وضعیت منطقه ای دارای سخت افزار مناسبی در رشته پاراگلایدر بوده و این مسئله سبب شده چند تیم در استان فعال باشند.

مسئول روابط عمومی کمیته پاراگلایدر خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه برخی ناهماهنگی های بین دستگاهی موجب کاهش بهره وری از این امکانات شده است.

وی افزود: اکنون3 فضا برای ایجاد سایت ورزش پاراگلایدر در استان وجود دارد که کم و بیش از این مناطق پرواز با ریسک صورت می گیرد؛ اما با یکسری هزینه های اندک می توان این مناطق را استاندارد و به روزرسانی کرده و به عنوان سایت ملی معرفی کرد.

کفاشی گفت: سایت مهنان تنها نیاز به جاده دسترسی دارد تا خلبانان ملی از آن استفاده کنند اما اکنون به دلیل عدم وجود راه، استفاده از آن سخت است.

مسئول روابط عمومی کمیته پاراگلایدر خراسان شمالی بیان کرد: محمد ریحانی در مسابقات هدف زنی پرواز با پاراگلایدر که در کشور عراق برگزار شد، توانست رتبه پنجم را از آن خود کند.

وی بیان داشت: تیم ایران در این رقابت ها رتبه دوم جهان را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سایت پاراگلایدر خراسان شمالی نیازمند هماهنگی بین دستگاهی

ایجاد سایت پاراگلایدر خراسان شمالی نیازمند هماهنگی بین دستگاهی