مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-04اقتصادي

اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح های هادی روستایی در گلستان


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در دولت اعتبار ویژه ای برای بازنگری و اجرای طرح های هادی روستاهای استان اختصاص داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد حسینی، شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهارکرد: استان گلستان دارای 933 روستای بالای 20 خانوار بوده و 47 درصد جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با بیان اینکه روستاییان قشر مولد هستند و توجه به روستاها سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق می شود، گفت: برای همه روستاهای بالای 20 خانوار استان طرح هادی تهیه و مصوب شده است.

از زمان تهیه نخستین طرح های هادی روستایی 17 سال می گذرد و طرح بیشتر از 300 روستا نیازمند بازنگری است.

وی گفت: تامین اعتبار برای بازنگری و اجرای طرح های هادی از جمله درخواست های ما در سفر رییس جمهور بود، در آن مقطع ردیف ملی برای این طرح ها حذف شده بود اما دوباره این ردیف در بودجه دیده شد.

برای همین مکاتبه ای از سوی استاندار با معاون اول رییس جمهور انجام شد و امیدواریم جزو مصوبه های سفر دولت به استان گلستان قرار بگیرد.

حسینی درباره مشکلاتی که در زمینه قیر رایگان وجود دارد هم گفت: در استان گلستان 77 میلیارد تومان اعتبار برای قیر رایگان داریم اما دوبرابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح های هادی روستایی در گلستان

اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح های هادی روستایی در گلستان