مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-03اقتصادي

زیرساخت های گازرسانی برای توسعه سرمایه گذاری در سال آینده تامین شود


استاندار اردبیل با اشاره به افزایش فضاهای سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی خواستار تامین زیرساخت های لازم برای گازرسانی به این فضاها و واحدهای در حال احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی و اجرای خطوط انتقال گاز اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری و انجام کارهای جدید با زیرساخت های استاندارد، انتظار می رود در خصوص تامین گاز با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: در حال حاضر 95 هکتار به مساحت شهرک صنعتی افزوده شده و اجرای زیرساخت های 60 کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تمامی مساحت اضافه شده به شهرک صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده، افزود: اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی در این مناطق از سال آینده شروع می شود که ضروری است برنامه ریزی های لازم برای اجرای زیرساخت های انتقال گاز به این واحدها انجام شود.

عاملی تصریح کرد: برای اجرای خط دوم انتقال گاز اردبیل از میانه نیز باید اقدامات لازم صورت گرفته و هر کاری که برای این مهم نیاز است، در برنامه های اجرایی مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گازرسانی برای توسعه سرمایه گذاری در سال آینده تامین شود

زیرساخت های گازرسانی برای توسعه سرمایه گذاری در سال آینده تامین شود