مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 22:522022-03-03سياسي

بازدید سفیر ایران از نقطه مرزی «ماگیلوف پادولسکی» در جنوب غربی اوکراین


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی یف امروز از نقطه مرزی «ماگیلوف پادولسکی» در جنوب غربی اوکراین در نزدیکی مرز مولداوی بازدید و در گفتگو با جمعی از هموطنان ایرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با توجه به خروج اکثر هموطنان ایرانی از شهرهای اوکراین و به منظور بررسی و رفع مشکلات آنها در مرزهای خروجی این کشور، منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی یف امروز (پنجشنبه) از نقطه مرزی ماگیلوف پادولسکی در جنوب غربی اوکراین در جوار مرز مولداوی بازدید و در گفتگو با جمعی از هموطنان ایرانی، وضعیت خروج آنان را بررسی کرد.

  وی همچنین در ملاقات با برخی مسؤولان محلی، ضمن قدردانی از نظم و روانی ترافیک حاکم بر مسیر، خواستار مساعدت و تسهیل هر چه بیشتر تردد اتباع ایرانی از این نقطه مرزی شد.

گفتنی است سفیر ایران در کی یف روز چهارشنبه 11 اسفند ماه در گفتگویی ویدئویی با بیان این که همه هموطنان ایرانی در اوکراین در سلامت کامل به سر می برند، گفت: به خدمات خود برای اعزام آخرین نفر از ایرانیانی که مایل به خروج از این کشور هستند، ادامه می دهیم.

 سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز امروز (پنجشنبه) در گفت وگویی درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازگشت ایرانیان مقیم اوکراین از این کشور اظهار داشت: ما همه ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیر ایران از نقطه مرزی «ماگیلوف پادولسکی» در جنوب غربی اوکراین

بازدید سفیر ایران از نقطه مرزی «ماگیلوف پادولسکی» در جنوب غربی اوکراین