مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 21:222022-03-03ورزشي

لزوم تسریع در چهاربانده شدن محور آق قلا به بندرترکمن


چهاربانده کردن محور آق قلا به بندرترکمن، علاج بخشی سد وشمگیر، تکمیل پتروشیمی و حل مشکلات شهرک صنعتی آق قلا مهمترن مطالبات مردم شهرستان آق قلا است.

- اظهار کرد: اولین اولویت شهرستان آق قلا که نیاز به اعتبارات ملی دارد بحث چهار بانده کردن محور آق قلا به بندرترکمن و آق قلا به گنبد است که جز مطالبات مردمی هم است.

سرپرست فرمانداری آق قلا افزود: دومین اولویت مهم شهرستان آق قلا علاج بخشی سد وشمگیر است که از عمر مفید آن بیش از 30 سال می گذرد و حل آن نیازمند اعتبارات ملی است.

وی اضافه کرد: تنها مرکز تشخیص اسب کشور در آق قلا وجود دارد که ساختمان آن تکمیل شده اما برای تجهیزات داخلی آن نیاز به اعتبارات ملی داریم.

هاشمی با بیان اینکه اولین بازارچه تخصصی فرش و صنایع دستی استان در شهرستان آق قلا در حال ساخت و تکمیل است افزود: بیش از 60 واحد از صنایع مختلف بومی قرار است در این بازارچه مستقر و مشغول به کار شوند که تکمیل آن هم نیازمند اعتبارات ملی و از اولویت های شهرستان آق قلا است.

سرپرست فرمانداری آق قلا مشکلات موجود در پیست سوارکاری آق قلا را از جمله مهمترین مشکلات در حوزه سوارکاری و ورزش و جوانان را نام برد و اضافه کرد برای حل مشکلاتی که وجود دارد نیازمند مساعدت های ملی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در چهاربانده شدن محور آق قلا به بندرترکمن

لزوم تسریع در چهاربانده شدن محور آق قلا به بندرترکمن