مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-03سياسي

در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست/ دولت سیزدهم، دولت پاک و فسادستیز است


استاندار یزد با اشاره به لزوم ایجاد تحول در مدیریت امور توسط شهرداران، گفت: شهرداران باید با حرکت جهادی، مبتکرانه، نوآورانه، پیگیرانه و انقلابی اتفاقات بزرگی را در سطح شهرها رقم زنند و ادامه دهنده وضع موجود نباشند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به لزوم ایجاد تحول در مدیریت امور توسط شهرداران، گفت: شهرداران باید با حرکت جهادی، مبتکرانه، نوآورانه، پیگیرانه و انقلابی اتفاقات بزرگی را در سطح شهرها رقم زنند و ادامه دهنده وضع موجود نباشند.

مهران فاطمی در نشست مشترک با شهرداران استان یزد، شاخص ارزیابی تحول را رضایتمندی مردم عنوان و اظهار کرد: در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست و تمام موانع با اراده، تلاش و امید از مسیر برداشته شده و مسائل و مشکلات حل و طرح ها به سرانجام می رسد.

استاندار با بیان این که دولت سیزدهم دولت پاک و فسادستیز است، خاطرنشان کرد: شهرداران باید به صورت مستمر فضای تحت مدیریت خود را رصد و با بهره گیری از افراد ولایتمدار، مومن به انقلاب و آرمان های انقلاب در مجموعه خود، اجازه ورود ذره ای فساد به شهرداری ها ندهند و درصورت مشاهده مصادیقی از آن، بدون اغماض برخورد کنند.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم چابک و چالاک سازی مجموعه شهرداری ها و دستگاه ها، بر اهتمام ویژه به این مهم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست/ دولت سیزدهم، دولت پاک و فسادستیز است

در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست/ دولت سیزدهم، دولت پاک و فسادستیز است