مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-03سياسي

با جهاد تبیین به مقابله با دشمن برخیزیم


معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه دفاع یک روز تو جبهه و جنگ بود اما هم اکنون دفاع در کف خیابان، مسجد و فضای مجازی است، گفت: انقلابی باید با جهاد تبیین حضور فعال همه جانبه در میدان، - مسجد و فضای مجازی برای مقابله با دشمنان نظام داشته باشد.

حجت الاسلام امرالله اندرزیان در نشست تشکیل ستاد جهاد تبیین در دهدشت افزود: این یک مصیبت برای انقلابی هاست که وقتی رهبر انقلاب صحبتی میکنند و انقلابی های متوجه نمی شوند.

وی سایر بیانه های رهبر معظم انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ اراده ها، جنگ شناختی، جنگ روایت ها و جهاد کبیر را یاد آور شد و اظهارکرد: ما بر کدام یک از اینها کار کردیم، دشمن وارد خانه ها، دل ها و ذهن ها شده است و کسی که تا دیروز انقلابی بود امروز بر علیه ولایت حرف می زند.

حجت الاسلام اندرزیان خاطرنشان کرد: دشمن دارد کار خود را پیش می برد، ما که باید در میدان باشیم غافل مانده ایم، فردای قیامت چه جوابی داریم؟ معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه انقلابی بودن تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن و ثواب نیست تصریح کرد: انقلابی باید با جهاد تبیین حضور فعال همه جانبه در میدان، مسجد و فضای مجازی برای مقابله با دشمنان نظام داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جهاد تبیین به مقابله با دشمن برخیزیم

با جهاد تبیین به مقابله با دشمن برخیزیم