مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-03اجتماعي

پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان کهگیلویه آغاز شد


پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان شهرستان کهگیلویه به صورت نمادین با حضور مدیر آموزش و پرورش و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان در تپه های گچی طولیان آغاز شد.

- به مناسبت فرارسیدن هفته درخت کاری دانش آموزان مدارس پسرانه شاهد و دخترانه فرهنگیان 2 همراه با مدیر آموزش و پرورش و رییس منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه نهال های خود را با منطقه حفاظت شده تپه های گچی طولیان کاشتند.

سید فضل الله گنجی پور ضمن تشکر از همراهی و همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان گفت:فرهنگ درختکاری را باید در مدارس و خانواده ها نهادینه و دانش آموزان را به کاشت و مواظبت از درختان به صورت عملی آشنا کرد.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه افزود: در همین راستا مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با توجه به فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با همکاری اداره منابع طبیعی و مسئولین امر پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان شهرستان را آغاز و ان شالله تا پایان هفته درختکاری اکثر مدارس و دانش آموزان نهال خود را می کارمند.

گنجی پور نگاه متفاوت این پویش را اینگونه بیان کرد: دانش آموزان پس از کاشت نهال برچسب(اتیکت) خود که شامل نام و نام خانوادگی دانش آموز می باشد را به نهال گره می زنند و در روز های آینده با همکاری اولیا خود برای مراقبت و آبیاری نهال مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان کهگیلویه آغاز شد

پویش کاشت نهال توسط دانش آموزان کهگیلویه آغاز شد