مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-03اقتصادي

ضعف استان اردبیل در دانش ژنتیک و صنایع تبدیلی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در دانش ژنتیک و صنایع تبدیلی ضعیف و عقب مانده نگه داشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل نیکشاد صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: با وجود تلاش و پیگیری های مؤثر در سال های اخیر هنوز ضعف های متعددی را در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در سطح استان شاهد هستیم که امیدواریم منطبق بر استانداردهای ملی و جهانی بتوانیم در فرآوری محصولات و مواد خام عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر صنایع تبدیلی و تکمیلی استان 2 میلیون تن ظرفیت جذب مواد خام را دارند که این استاندارد مناسب برای تولید محصولات متنوع فرآوری شده است که به دور از نگاه کمی، باید کیفیت تولید محصولات را در این بخش بالا ببریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در صنایع تبدیلی و تکمیلی ما به پیشرفته ترین امکانات و دستگاه ها نیاز داریم تا قدرت ماندگاری تولید محصولات سبزی و صیفی افزایش یافته و ما بتوانیم کیفی تر محصول با ارزشی را به خارج از کشور صادر کنیم.

نیکشاد ضرورت روان سازی فرآیندها در صدور مجوزها را با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یادآور شد و افزود: با هدف بهبود فضای کسب و کار و ارتقا شرایط در این زمینه جلسات متعدد هماهنگی با اتاق بازرگانی برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف استان اردبیل در دانش ژنتیک و صنایع تبدیلی

ضعف استان اردبیل در دانش ژنتیک و صنایع تبدیلی