مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-03سياسي

تبیین 1400 طرح در فارس/ ساخت شهرک دارویی در استان


بیش از یک هزار و 400 اقدامی که طی سال جاری در استان انجام شده باید تبیین و اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه در شورای اداری استان فارس با بیان اینکه تکلیف همه ما است که 3 درصد از نیروهای استخدامی دستگاه ها از بین معلولان باشد، بیان کرد: باید این قانون را اجرا کنیم و نباید از سمت خود به تفسیر قانون بپردازیم که تحقق این مهم همت جمعی می طلبد همچنین از بخش خصوصی هم می توان کمک گرفت.

وی با تاکید بر لزوم مناسب سازی پیاده روها در شهرها به ویژه شیراز گفت: معاونت عمرانی مناسب سازی پیاده روها را برای معلولان به صورت ویژه پیگیری کند ودر شیراز نیز شهرداری و شورای شهر شیراز کمک کنند تا این کار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بین دو جلسه شورای اداری اتفاقات خوبی برای استان رخ داده است، افزود: قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیاء برای آزادراه شیراز_ بوشهر، قطعه ای از راه آهن شیراز _ بوشهر و راه آهن شیراز_ جهرم_ لار_ بندرعباس و راه آهن شیراز _ گل گهر همچنین دو خط آبرسانی از خلیج فارس از شرق و غرب منعقد شده است.

استاندار فارس افزود: بنا شد که قرارگاه خاتم 4 بیمارستان با ظرفیت 2500 تخت بیمارستانی، 4 هزار هکتار گلخانه در استان و در کنار 2 خط آبرسانی 100 زمین 100 هکتاری با عنوان گلخانه ایجاد کند که این 100 زمین از این 2 خط آب می گیرند و 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین 1400 طرح در فارس/ ساخت شهرک دارویی در استان

تبیین 1400 طرح در فارس/ ساخت شهرک دارویی در استان