مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-03سياسي

آینده روشنی پیش روست/لزوم همراهی همه دستگاه ها


استاندار فارس با یادآوری اینکه اقدامات موثر و گسترده ای طی بیش از چهاردهه در استان اجرا شده که جمع آوری و مستند می شود، افق آینده فارس و کشور را روشن و رو به رشد و توسعه ارزیابی کرد.

- محمدهادی ایمانیه عصر چهارشنبه 11 اسفند در شورای اداری استان فارس با بیان اینکه تکلیف همه ما است که 3 درصد از نیروهای استخدامی دستگاه ها از بین معلولان باشد، اظهار کرد: باید این قانون را اجرا کنیم و نباید از سمت خود به تفسیر قانون بپردازیم که تحقق این مهم همت جمعی می طلبد همچنین از بخش خصوصی هم می توان کمک گرفت.

او با تاکید بر لزوم مناسب سازی پیاده روها در شهرها به ویژه شیراز گفت: معاونت عمرانی مناسب سازی پیاده روها را برای معلولان به صورت ویژه پیگیری کند و در شیراز نیز شهرداری و شورای شهر شیراز کمک کنند تا این کار انجام شود.

ایمانیه با بیان اینکه شخص مدیران نیز وقتی را برای دیدار با معلولان اختصاص دهند، تاکید کرد: قانون جامع معلولان را هم حوزه بازرسی استانداری و سازمان بازرسی ورود کنند تا این قانون اجرا شود و اگر دستگاهی اجرا نکند تذکر داده شود.

استاندار فارس با تاکید بر انجام جهاد تبیین گفت: تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی در قوای مختلف در فضاهای مبهمی که ایجاد می شود، نادیده گرفته و گفته نمی شود که باید این امور بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشنی پیش روست/لزوم همراهی همه دستگاه ها

آینده روشنی پیش روست/لزوم همراهی همه دستگاه ها