مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-03اقتصادي

شناسایی 2600 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مازندران


معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: در 11 ماهه سال جاری و در بحث تغییر غیرمجاز کاربری های اراضی زراعی و باغ ها، 474 هکتار با 2هزار و 603 مورد تغییر کاربری شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سرسبزی و زیبایی طبیعت برای مازندران در برخی موارد دردسرساز شد و پای خوش نشینان را به طبیعت استان باز کرد، خوش نشینانی که این مکان ها خانه هایی برای گذران چند روز در سال است.

باید گفت قصه پرغصه تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی در مازندران با هدف ساخت و ساز برای خوش نشینی درحالی روز به روز بر تعداد آن افزوده می شد که با ورود دستگاه قضا و رصد تغییرکاربری های غیرمجاز شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بودیم.

طی سال های اخیر اتفاقات مناسبی در این زمینه افتاد که امیدواریم با استمرار این مهم شاهد بازگشت اراضی بیشتری به طبیعت مازندران باشیم.

حجت الله هادیان معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران در این باره در گفت وگویی، اظهار کرد:  طی 11 ماهه سال 1400 ور بحث تغییر غیرمجاز کاربری های اراضی زراعی و باغ ها، 474 هکتار با 2هزار و 603 مورد تغییر کاربری شناسایی شد.

وی با اشاره به اخذ دستور قضایی به تعداد یک هزار و 419 مورد در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به مساحت 412 هکتار، افزود: همچنین طرح دعوی در دادگاه کیفری 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2600 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مازندران

شناسایی 2600 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مازندران