مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 22:122022-03-02سياسي

توجه به نگاه فراتهران در حوزه هنری/ باید ظرفیت ها را به استان ها بکشانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدمهدی دادمان، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: به روایت فراتهران اعتقاد عمیق و جدی داریم.

دادمان ادامه داد: فرهنگ و هنر انقلاب مگر با توجه و تمرکز و بروز استعداد های هنری در سراسر ایران فرهنگی، پیش نخواهدرفت.

رییس حوزه هنری کشور افزود: تا زمانی که تکثر ایران فرهنگی در یک روایت مومنانه و انقلابی به نمایش گذاشته نشود، نمی توانیم در مواجهه با تهاجم بی امان و شبانه روزی فرهنگی علیه جان و روح ملت ایران پیروز شویم.

باید ظرفیت ها را به استان ها بکشانیم دادمان با اشاره به تفاوت در ظرفیت ها و امکانات مادی در دو سوی این نبرد فرهنگی، خاطرنشان کرد: پیروزی ما در گرو اهتمام ورزیدن به استعدادها و ایده های غیرمتمرکز و پراکنده در سراسر کشور است.

رییس حوزه هنری کشور حمایت و پشتیبانی را وظیفه اصلی نهادها دانست و افزود: باید نگاه ها و ظرفیت ها را به سمت استان ها بکشانیم.

وی با بیان اینکه ایران فرهنگی با زیبایی های متکثرش باید در قامت هنر انقلاب اسلامی خود را بروز دهد، تصریح کرد: سیمرغ هنر انقلاب باید در آسمان فرهنگ ایران و جهان به پرواز درآید.

گذشته چهارمحال و بختیاری جذاب، بکر و پرکشش است در ادامه این نشست، میثم مرادی بیناباج، معاون راهبری امور استان های حوزه هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نگاه فراتهران در حوزه هنری/ باید ظرفیت ها را به استان ها بکشانیم

توجه به نگاه فراتهران در حوزه هنری/ باید ظرفیت ها را به استان ها بکشانیم