مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-02سياسي

ارائه خدمات درمانی ومشاوره ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی


مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به برپایی اردوی جهادی به مدت چهار روز در استان کرمانشاه از ارائه خدمات درمانی ومشاوره ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی کمیته امداد خبر داد.

- حجت الاسلام سید امیر عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از 10 تا 13 اسفند ماه همزمان با ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) خدمات پزشکی و درمانی قرارگاه جهادی الکفیل از ساعت هشت صبح لغایت هشت شب به صورت تمام وقت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ارائه شده و در صورت استقبال زمان و ساعت قابل تمدید است.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی از قبیل جراحی، کشیدن، ترمیم، پُر کردن، عصب کشی دندان ارائه شده و در صورت نیاز مددجو به ارتودنسی به مراکز تخصصی ارجاع داده می شود.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل تصریح کرد: فوق تخصص چشم پزشک و اهدای فریم رایگان عینک، پزشک عمومی و اعطای داروهای مورد نیاز شخص بیمار از دیگر خدمات گروه جهادی الکفیل در این دوره است.

وی گفت: پزشکان متخصص عفونی و گوارش، فوق تخصص زنان و زایمان، فوق تخصص اطفال، جراح، داخلی، پزشک قلب در گروه حضور داشته و مددجویان می توانند به این پزشکان مراجعه کنند.

عبدالملکی بیان کرد: خدمات روانپزشکی و مشاوره برای مددجویان ارائه شده و پزشکان طب اسلامی و ایرانی برای انجام فست، حجامت، بادکش، ماساژ و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی ومشاوره ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی

ارائه خدمات درمانی ومشاوره ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی