مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-02دانش

شیراز میزبان همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران


شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعه پایدار)، به همت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، - ایسنا/فارس شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعه پایدار)، به همت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای 17 و 18 اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد.

دبیر علمی شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران، چهارشنبه 11 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: دامنه ی علوم و فنون مرتبط با آبخیزداری علمی به حدی گسترده و فراگیر است که شاید کم تر موضوعی را بتوان از این مجموعه کنار گذاشت.

گسترش مکانی و جغرافیایی آبخیزها از یک سو؛ تنوع موضوعی، ذی نفعان و مشارکت کنندگان حقیقی و حقوقی مسائل آبخیزها از دیگرسو سبب شده تا حل این مسائل نیازمند برقراری گفتمان مستمر و دائمی بین متخصصین این حوزه و ذی نفعان منافع آبخیزها باشد.

حمیدرضا پورقاسمی افزود: به این منظور قریب به دو دهه است که مجموعه متخصصین مرتبط با علوم و مهندسی آبخیزداری با تشکیل انجمن آبخیرداری ایران به ایجاد بستری برای تبادل نظر، اطلاع سانی، تولید و توسعه ی موضوعات روزآمد، علمی و فنی در حوزه مسائل آب و خاک ایران نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران

شیراز میزبان همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران