مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-02سياسي

برپایی 130 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان


معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برپایی 130 مدرسه انقلاب به همت دانش آموزان این استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: صد هزار نفر از دانش آموزان لرستانی عضو بسیج دانش آموزی هستند.

- حجت الله مؤمنی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روی سخن بیانیه گام دوم انقلاب با جوانان است به تشکیل دبیرخانه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب از سوی اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان لرستان اشاره کرد و گفت: با هدف تعمیق سرفصل ها و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، پویش نقش من در بیانیه گام دوم، در استان لرستان راه اندازی شده است.

وی از برپایی 130 نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت دانش آموزان استان لرستان در طول سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر صد هزار دانش آموز لرستانی عضو بسیج دانش آموزی هستند.

مؤمنی با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی، تشکل های قابل اعتنا و قابلی هستند که علاوه بر فعالیت های علمی و فرهنگی در فعالیت های اجتماعی و کمک های مؤمنانه نیز فعالیت دارند، ادامه داد: در پی شیوع ویروس کرونا بسیج دانش آموزی ما توانست با همکاری دانش آموزان سراسر استان، پنج میلیارد تومان کمک های مؤمنانه را جمع آوری کند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت 500 دانش آموز به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی، ادامه داد: از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 130 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

برپایی 130 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان