مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-02بين الملل

انتقال 2500 تروریست از سوریه به اوکراین تحت نظارت ترکیه


یک تحلیلگر سوری از تدارک 2500 تروریست تحت نظارت دستگاه اطلاعات ترکیه برای انتقال به اوکراین و مقابله با ارتش روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سعید فارس السعید تحلیلگر سوری مسائل امنیت راهبردی، امروز (چهارشنبه، 2 مارس) تصریح کرد که حدود 2500 تروریست تحت نظارت دستگاه اطلاعات ترکیه برای ورود به اوکراین آماده می شوند.

  وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه گفت که 2500 تروریست حاضر در استان ادلب سوریه آماده اند تا در جنگ مقابل سوریه مشارکت کنند.

این تحلیلگر سوری افزود: دستگاه اطلاعات ترکیه بر بروند انتقال این تروریست ها به لهستان و سپس اوکراین نظارت خواهد کرد و بیشتر این تروریست ها دارای تابعیت سوری، عربی یا چچنی هستند.

 ترکیه کشوری ایده آل برای تامین امنیت گذرگاه ها برای عبور امن تروریست به سوی لهستان و از آن جا به اوکراین برای مقابله با ارتش روسیه است.

  رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، جمعه پیش یک روز پس از دستور مسکو برای آغاز عملیات نظامی ویژه در منطقه دنباس، از عدم کمک رسانی ناتو و اتحادیه اروپا به اوکراین برای مقابله با عملیات نظامی ویژه روسیه در دنباس انتقاد کرد و گفت:  پاسخ ناتو به حمله روسیه باید قاطع تر باشد و محکوم کردن به تنهایی کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 2500 تروریست از سوریه به اوکراین تحت نظارت ترکیه

انتقال 2500 تروریست از سوریه به اوکراین تحت نظارت ترکیه