مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-02اقتصادي

همدان 151 واحد تولیدی غیر فعال دارد/ هیچ واحدی نباید تعطیل باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان پیش از ظهر امروز در شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به وضعیت واحدهای فعال یا نیمه فعال استان همدان از جمله شرکت های سپند برش طلایی پارس، آلیاژ فرآوران رهاورد زاگرس، خوش نوش و کارخانجات صنعتی ملایر پرداخت و مشکلات و مسائل را مورد بررسی قرار داد.

علیرضا قاسمی فرزاد در این جلسه با تاکید بر لزوم فعال بودن واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت عنوان کرد: هیچ واحدی در استان نباید تعطیل یا راکد باشد و تمام مدیران موظف به حل مشکلات به منظور افزایش تولید و اشتغالزایی هستند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در استان 151 واحد غیر فعال وجود دارد گفت: با بررسی های صورت گرفته بخش قابل توجهی از این واحدهای صنعتی به دلیل عدم وجود اراده تولید از مدار تولید خارج شده است.

وی با بیان اینکه باید با دقت بررسی و آسیب شناسی کرد که چرا تولیدکننده پس از سرمایه گذاری از مدار تولید خارج شده است افزود: اگر موانعی موجود بوده که قابلیت رفع آن وجود دارد باید با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به قید فوریت برطرف شود.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: آن دسته از واحدهایی که به دلیل تملک بانک ها از مدار تولید خارج شده اند باید هرچه سریع تر به افرادی که اهلیت دارند واگذار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان 151 واحد تولیدی غیر فعال دارد/ هیچ واحدی نباید تعطیل باشد

همدان 151 واحد تولیدی غیر فعال دارد/ هیچ واحدی نباید تعطیل باشد