مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-02ورزشي

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ قرضی!  


دبیر هیات تیراندازی کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی استان تفنگ و تپانچه بادی و معرفی نفرات برتر این دو رشته خبر داد.

- آرش نیکبخت در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های تیراندازی قهرمانی استان، اظهارکرد: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات 50 نفر از ورزشکاران برتر این رشته پس از دو سال وقفه در برگزاری رقابت های قهرمانی تیراندازی استان به دلیل شیوع بیماری کرونا باهم به رقابت پرداختند.

دبیر هیات تیراندازی کرمانشاه افزود: در پایان رقابت ها در رشته تفنگ بادی بخش بانوان مریم سلیمی، هستی اقبالی و حدیث خسروی اول تا سوم شدند.

در این رشته و در بخش آقایان هم محمدسعید امیری، محمد کاظمی و محمدطاها امیری در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

نیکبخت به نتایج کسب شده در رشته تپانچه بادی هم اشاره کرد و گفت: در این رشته و در بخش بانوان زهرا طهماسبی، نینا مرادی و نیلوفر مرادی و در بخش آقایان هم علی دریاتبار، علیرضا احمدی و پوریا دشتی نژاد مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این رقابت ها در سالن شهید یاری کرمانشاه، ادامه داد: متاسفانه این سالن تجهیزات مناسبی ندارد و سال گذشته هم به واسطه مشکلاتی که در بحث تجهیزات بود، سالن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ قرضی!  

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ قرضی!