مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-02اقتصادي

خصوصی سازی واقعی اجرا نشده است/افزایش 9 برابری گازبهاء


رییس خانه صمت مازندران با بیان اینکه تاکنون خصوصی سازی واقعی صورت نگرفته است، تجربه های قبلی اجرای این طرح را شکست خورده دانست.

- ، سید مجتبی رضوی صبح چهارشنبه در آیین رونمایی از فعالیت طرح توسعه مشارکت استان مازندران با اشاره تلاش داریم نقدینگی مورد نیاز پروژه ها را در استان و کشور تأمین کنیم، گفت: در حال حاضر بسیاری از بانک ها برای طرح های مختلف سرمایه گذاری می کنند و این شرکت تلاش دارد این نقش را ایفا کند.

وی افزود: پروژه هایی که تعریف می شوند می توانند اشتغال جدید ایجاد کنند و این کارها منجر به ارزش افزوده خواهد شد.

رضوی یادآور شد: تاکنون خصوصی سازی واقعی در کشور و استان نداشتیم و تجربه های قبلی واگذاری شرکت ها و کارخانه ها شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه مشارکت استان با سهامی عام و با نماد تمام راه اندازی و تأسیس می شود، گفت: برای هر مازندران یک سهم به ارزش هزار تومان و رایگان درنظر گرفته می شود و هزینه این سهام توسط شرکت پرداخت می شود.

رییس خانه صمت مازندران گفت: در فاز اول آمادگی تأمین سرمایه تا سقف پنج هزار میلیارد تومان برای طرح ها و پروژه های عمرانی استان را داریم.

وی با اشاره به اینکه 157 واحد تولیدی ورشکسته در استان وجود داشت، گفت: این تعداد در حال حاضر به 80 واحد رسیده است و برای تعیین تکلیف پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی واقعی اجرا نشده است/افزایش 9 برابری گازبهاء

خصوصی سازی واقعی اجرا نشده است/افزایش 9 برابری گازبهاء