مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-02سياسي

طرح صیانت از فضای مجازی به دنبال احقاق حقوق شهروندان است


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به دنبال احیای حقوق شهروندان است.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به دنبال احیای حقوق شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به طرح قانون حمایت از کاربران فضای مجازی گفت:در این طرح جز حمایت حقوق شهروندی و حقوق کاربران فضای مجازی، چیز دیگری مطرح نشده است و هیچ حرفی از محدودیت و تعطیلی کسب و کارها مطرح نشده است.

وی بیان کرد: در هر کشوری فضای مجازی دارای قانون و ضوابطی است و ولنگاری فضای مجازی یک آفت بزرگ محسوب می شود؛ برای مثال کشور آمریکا نزدیک به 200 قانون برای فضای مجازی دارد.

وی تصریح کرد: هدف از طرح صیانت، محدودیت نیست بلکه هدف حمایت از کاربران در فضای مجازی است و متاسفانه برخی این تعریف را به گونه ای دیگر در جامعه القا می کنند تا باعث نگرانی مردم شود.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: با استفاده از این طرح تمامی پلتفرم ها باید در برابر ضرر و زیان هایی که به شهروندان وارد می کنند، پاسخگو باشند، به عنوان مثال وقتی اطلاعات شما در فضای مجازی به سرقت می رود و یا حساب بانکی شما خالی می شود، این طرح به دلیل قانونمندی و حمایت از کاربران فضای مجازی، می تواند حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از فضای مجازی به دنبال احقاق حقوق شهروندان است

طرح صیانت از فضای مجازی به دنبال احقاق حقوق شهروندان است