مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 07:022022-03-02ورزشي

امیری خراسانی: المپیاد خانه های ورزش روستایی در اصفهان برگزار می شود


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: هر چند امسال بودجه خود را به صورت کامل دریافت نکردیم، اما در اجرای کارهای پیش بینی شده در تقویم ورزشی عملکرد موفقی داشتیم و برنامه عقب افتاده نداریم.

- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: هر چند امسال بودجه خود را به صورت کامل دریافت نکردیم، اما در اجرای کارهای پیش بینی شده در تقویم ورزشی عملکرد موفقی داشتیم و برنامه عقب افتاده نداریم.

محمد تقی امیری خراسانی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چقدر در اجرای برنامه های پیش بینی شده در تقویم ورزشی امسال عملکرد موفقی داشتید، اظهار کرد: با توجه به پایین بودن اعتبارات دولتی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی و عدم تمایل حامیان مالی برای سرمایه گذاری در این فدراسیون، تقریبا در اجرای برنامه های پیش بینی شده در سال جاری عملکرد موفق و رو به رشدی داشتیم و شرایط راضی کننده است، هر چند هنوز بودجه مصوب شده از سوی وزارت ورزش و جوانان را نیز به طور کامل دریافت نکرده ایم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مرحله نهایی المپیاد خانه های ورزش روستایی در 18 و 19 اسفند به میزبانی اصفهان، افزود: چون بیشترین آمار افتتاح خانه های ورزش روستایی مربوط به استان اصفهان است، تصمیم گرفتیم مرحله نهایی المپیاد خانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری خراسانی: المپیاد خانه های ورزش روستایی در اصفهان برگزار می شود

امیری خراسانی: المپیاد خانه های ورزش روستایی در اصفهان برگزار می شود