مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-01فرهنگي

توقف نمایش فیلم های دیزنی امریکا در روسیه


آکادمی فیلم اوکراین نیز از جشنواره های مهم جهانی خواسته از نمایش فیلم های روسی امتناع کنند و همچنین فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) نیز جشنواره فیلم مسکو را از فهرست جشنواره های درجه الف جهانی خارج کند.

- آکادمی فیلم اوکراین نیز از جشنواره های مهم جهانی خواسته از نمایش فیلم های روسی امتناع کنند و همچنین فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) نیز جشنواره فیلم مسکو را از فهرست جشنواره های درجه الف جهانی خارج کند.

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد اکران فیلم های خود را به سبب حمله به کشور اوکراین در روسیه متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، سخنگوی دیزنی در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به تهاجم بی دلیل به اوکراین و بحران انسانی غم انگیز، ما اکران فیلم های خوو در روسیه از جمله فیلم جدید قرمز شدن محصول پیکسار را متوقف می کنیم و تصمیمات تجاری آینده را بر اساس وضعیت در حال تحول خواهیم گرفت.

در همین حال، با توجه به مقیاس بحران پناهجویان در حال ظهور، ما با شرکای سازمان های غیردولتی خود برای ارائه کمک های فوری و سایر کمک های بشردوستانه به پناهندگان کار می کنیم.

آکادمی فیلم اوکراین نیز از جشنواره های مهم جهانی خواسته از نمایش فیلم های روسی امتناع کنند و همچنین فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف نمایش فیلم های دیزنی امریکا در روسیه

توقف نمایش فیلم های دیزنی امریکا در روسیه