مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-01سياسي

افتتاح طرح ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص حق آبه هیرمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا راشکی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رهاسازی حق آب ایران از رود هیرمند توسط کشور افغانستان از طریق بند کمالخانی و نیاز ضروری به فراهم کردن شرایط استفاده از این آب .

- افتتاح طرح ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص حق آبه هیرمند مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رهاسازی حق آب ایران از رود هیرمند توسط کشور افغانستان از طریق بند کمالخانی و نیاز ضروری به فراهم کردن شرایط استفاده از این آب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام مسئولیت حمایت مالی حفر کانال های مورد نیاز را عهده دار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا راشکی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رهاسازی حق آب ایران از رود هیرمند توسط کشور افغانستان از طریق بند کمالخانی و نیاز ضروری به فراهم کردن شرایط استفاده از این آب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام مسئولیت حمایت مالی حفر کانال های مورد نیاز را عهده دار شد.

علیرضا راشکی مدیرکل استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: بنیاد احسان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود مسئولیت انجام این پروژه از جمله حمایت های مالی آن را برعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص حق آبه هیرمند

افتتاح طرح ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص حق آبه هیرمند