مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-01اقتصادي

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند


بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از 19 آبان امسال به بعد متولد می شود زمین رایگان اختصاص می یابد که شب گذشته توسط معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان یک برنامه تلویزیونی، - اولین قطعه زمین به یک زوج که دارای فرزندان چهارقلو اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته در جریان برنامه تلویزیونی از سوی محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ سند یک قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار یک زوج دارای فرزندان چهارقلو از شهر خوی قرار گرفت.

این زمین پس از آن هدیه شد که رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ اعلام کرد در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) یک تکه زمین به خانواده هایی که دارای 4 قلو هستند و یا فرزند چهارم آن ها امسال به دنیا آمده باشد تخصیص می یابد.

با تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در 19 آبان، به خانواده هایی که فرزند سوم آنها بعد از این تاریخ به دنیا بیاید، زمین رایگان اختصاص می یابد.

محمود محمودزاده ـ معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی ـ در این خصوص گفت: در شهرهای زیر 500 هزار نفر کسانی که از تاریخ تصویب قانون تعالی خانواده، صاحب فرزند سوم شوند از سوی وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت، قطعه زمینی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند