مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-01سياسي

350 هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در کرمانشاه غرس می شود


مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن هفته منابع طبیعی، گفت: 350 هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در کرمانشاه غرس می شود.

- با اشاره به پیش رو بودن هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: منابع طبیعی از ارزش های ویژه خدادادی است که باید با همت همگانی حفظ شود و ارج نهادن به آن مختص به هفته منابع طبیعی نباشد.

وی از عموم مردم و ارگان های مربوط به منابع طبیعی خواستار مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی شد و افزود: باید با تلاش اعضای ستاد نهضت سبز استان کرمانشاه مراسم های در نظر گرفته شده در هفته منابع طبیعی به شکل شایسته انجام شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه تصریح کرد: اقداماتی که برای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی و مراسم های هفته منابع طبیعی انجام می شود باید برای تمامی نسل ها بوده و آثار ماندگاری داشته باشد.

کولانی با اشاره به غرس 350 هزار اصله نهال در استان کرمانشاه طی هفته منابع طبیعی، گفت: این نهال ها در مناطق سردسیر و گرمسیر استان کرمانشاه کاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: روز 15 اسفند با عنوان روز جشن درختکاری، 16 اسفند با عنوان منابع طبیعی، مسیولیت های اجتماعی و همیاران طبیعت، 17 اسفند روز منابع طبیعی، حفاظت و قانون، 18 اسفند منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه، 19 اسفند روز منابع طبیعی، آبخیزداری و کاهش مخاطرات طبیعی، 20 اسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در کرمانشاه غرس می شود

350 هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در کرمانشاه غرس می شود