مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-01اقتصادي

تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت مسکن محرومان در کشور


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان برای ساخت 20 هزار واحد مسکن محرومان در کشور تسهیلات ارزان قیمت، کمک بلاعوض و مصالح مورد نیاز اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان برای ساخت 20 هزار واحد مسکن محرومان در کشور تسهیلات ارزان قیمت، کمک بلاعوض و مصالح مورد نیاز اختصاص یافته است.

اکبر نیکزاد، امروز سه شنبه 10 اسفند در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور که با حضور رییس بنیاد مستضعفان و استاندار خراسان جنوبی در روستای نوغاب شهرستان درمیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این روز مبارک و عید مبعث به همراه رییس بنیاد مستضعفان در شهرستان مرزی درمیان حضور یافتیم و کار بسیار خوبی در سطح کشور شروع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در حالی که بودجه مشکلاتی دارد، با عنایت ویژه رییس جمهور بر تامین تسهیلات ارزان قیمت ویژه مسکن روستایی تاکید شده است و با نگاه ویژه رییس بنیاد مستضعفان، مصالح از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز به این 20 هزار واحد مسکونی تعلق می گیرد.

رییس بنیاد مسکن اظهار کرد: ستادی را برای احداث مسکن به ویژه در مناطق سیلزده و زلزله زده راه اندازی کردیم و اینجا هم به فوریت کار ادامه خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت مسکن محرومان در کشور

تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت مسکن محرومان در کشور