مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-01اقتصادي

بدهی 276 میلیارد تومانی ها به شرکت گاز


سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در حال حاضر مشترکین زنجانی بیش از 276 میلیارد تومان به شرکت گاز استان زنجان بدهکارند، گفت: 75 درصد از این مطالبات مربوط به بخش صنعت است.

- رحیم سلیمانی نژاد، سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به مطالبات سنگین شرکت گاز استان زنجان از مشترکین خود، اظهار داشت: با حفظ حرمت و کرامت مشترکان از این پس موضوع وصول مطالبات به صورت جدی پیگیری و اجرا می شود.

سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه 75 درصد از این مطالبات مربوط به بخش صنعت، 12 درصد مربوط به بخش عمومی، 10 درصد خانگی و 3 درصد نیز مربوط به نیروگاه های استان است، خاطر نشان کرد: وصول مطالبات و پرداخت به موقع گاز بهاء توسط مشترکین به عنوان مهمترین منابع مالی پروژه های اجرایی، مصوب شده و لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

وی با اشاره به بدهی 206 میلیارد و 177 میلیون تومانی واحدهای صنعتی در استان زنجان، افزود: متاسفانه با وجود مساعدت های مکررِ این شرکت با واحدهای صنعتی، برخی از این واحدها با عدم پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی مشکلاتی برای این شرکت ایجاد کرده اند.

سلیمانی نژاد افزود: مشترکین بد حساب تصور نکنند که با عدم پرداخت گاز بهای مصرفی، امکان بخشش وجود دارد، آنها با این کار به نگهداری شبکه های گازرسانی صدمه وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 276 میلیارد تومانی ها به شرکت گاز

بدهی 276 میلیارد تومانی ها به شرکت گاز