مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-01اقتصادي

جزییات زیان دهی پالایشگاه گاز «بیدبلند خلیج فارس»


طبق صورت مالی پالایشگاه گاز بیدبلند، ظرفیت عملی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برای تصفیه گاز بیش از دو برابر تولید واقعی آن در سال 99 بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شفاف نبودن روابط مالی شرکت های نفتی و عمکرد آنها موجب شده است که سطح نظارت بر این شرکت ها توسط مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای متولی کاهش یابد.

در این بین بررسی صورت های مالی شرکت های تابعه وزارت نفت می تواند اطلاعات دقیقی را درباره وضعیت این شرکت ها و نقاط ضعف و قوت آنها آشکار کند.

در گزارش های قبلی صورت های مالی شرکت های ذیل وزارت نفت به شرح زیر مورد بررسی قرار گرفت: شرکت نفت و گاز اروندان در این گزارش به بررسی صورت مالی شرکت پالایش گاز بیدبلند پرداخته می شود.

*روند صعودی زیاندهی شرکت پالایش گاز بیدبلند طبق گزارش صورت مالی شرکت پالایش گاز بیدبلند در سال 99، این شرکت یکی از واحدهای تجاری فرعی شرکت ملی گاز است که وظیفه خرید و تهیه گاز از واحدهای تولیدکننده، فرآورش گاز و تبدیل آن به محصول اصلی گاز طبیعی و فرآورده های جانبی از قبیل مایعات استحصالی و گوگرد و هر نوع مشتقات مربوط و عرضه آن را بر عهده دارد.

طبق جدول 1 درآمد عملیاتی شرکت پالایش گاز بیدبلند در سال 99 حدود 118 میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال گذشته 15 میلیارد تومان افزایش داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات زیان دهی پالایشگاه گاز «بیدبلند خلیج فارس»

جزییات زیان دهی پالایشگاه گاز «بیدبلند خلیج فارس»