مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 05:022022-03-01سياسي

انتصابات در شهرداری زنجان در راستای شایسته سالاری باشد


مردم زنجان انتظار دارند که افرادی انتخاب شوند که به تمام جوانب در کنار کار جهادی و انقلابی وارد باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، 29 شهریور امسال پس از یک و نیم ماه از آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر، عباس راشاد با پنج رای از مجموع 9 رای اعضای شورا، به عنوان گزینه شهرداری زنجان به وزارت کشور معرفی شد، ولی به علت مشکل سنوات خدمتی صلاحیت وی تایید نشد.

پس از آن اعضای شورای اسلامی زنجان طی جلسه رسمی غیرعلنی، با پنج رای از هفت عضو حاضر، با اکثریت آرا بر تصمیم خود در خصوص انتخاب شهردار اصرار کردند و تعیین تکلیف گزینه شهرداری زنجان، منتظر اعلام رأی هیات حل اختلاف ماند.

جلسه حل اختلاف به منظور تایید و یا عدم تایید شهردار زنجان، در تهران تشکیل شد ولی به گفته رییس شورای شهر، در این جلسه رایی در این باره صادر نشد و عباس راشاد گزینه شورای شهر برای تصدی شهردار زنجان نیز انصراف داد و پس از آن نیز 21 آذرماه جلسه علنی شورا با دستور انتخاب شهردار برگزار و علیرضا فیروز فر به عنوان شهردار معرفی و مورد تایید وزارت کشور قرار گرفت.

با توجه به وقفه ای که در انتخاب شهردار رخ داد، شهروندان انتظاراتی از مجموعه داشتند و آن اینکه تغییرات و اقدامات محسوس و فعالیت ها در راستای خدمت به مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات در شهرداری زنجان در راستای شایسته سالاری باشد

انتصابات در شهرداری زنجان در راستای شایسته سالاری باشد