مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-28پزشكي

پیشگامان عرصه بهداشت گیلان تجلیل شدند


طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بهورزان، مربیان مراکز آموزشی بهورزی و مراقبین سلامت استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل و تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در جریان تجلیل و تقدیر وبیناری از بهورزان و مربیان بهورزی و مراقبین سلامت سرتاسر کشور  با حضور دکتر بهرام عین اللهی- مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز طی مراسمی از 11 بهورز، سه مراقب سلامت و چهار مربی مرکز آموزشی استان از سوی دکتر ارسلان سالار - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دکتر آبتین حیدرزاده- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

بهورزان و مراقبین سلامت امین مردم هستند رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش مهم و اثربخش بهورزان و مراقبین سلامت در شهرها، اظهار کرد: بهورزان و مراقبین سلامت امین مردم در شهر و روستا هستند.

بهورزان بسیجیان پای کار و از مقربان الهی اند ارسلان سالاری با اشاره به نقش بهورزان و مراقبین سلامت در حفظ و ارتقای سلامت، افزود: بهورزان انسان های فداکار و از بسیجیان پای کار در نظام سلامت و از مقربین درگاه الهی هستند.

نظام سلامت به وجود بهورزان و مراقبین سلامت می بالد رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بهورزان و مراقبین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامان عرصه بهداشت گیلان تجلیل شدند

پیشگامان عرصه بهداشت گیلان تجلیل شدند