مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-28اجتماعي

گشت های دوره ای برای پایش مستمر خطوط برق استان گیلان


معاون بهره برداری برق منطقه ای گیلان با اشاره به انجام گشت های دوره ای و بازدید مولتی کوپتری برای پایش مستمر خطوط، گفت: تامین برق پایدار وظیفه برق منطقه ای است.

- ، بهروز قربان پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تعمیر و نگهداری بهینه خطوط انتقال نیروی برق، اظهار کرد: با توجه به عبور این خطوط از مناطق صعب العبور کوهستانی، کوهپایه ای و جلگه ای گیلان، یکی از وظایف ذاتی شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای تأمین مطمئن و پایدار انرژی برق است.

وی افزود: برای انتقال تجهیزات و همچنین تعمیر و نگهداری حدود 6300 برج خطوط نیاز به جاده دسترسی بود که با توجه به شرایط اقلیمی خاص استان گیلان احیای این راه های دسترسی ضروری و اساسی است و این امر باعث افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری خطوط می شود.

قربان پور با اشاره به سابقه دار بودن خروج خط انتقال در منطقه گلسرک امام زاده هاشم، گفت: به منظور کاهش زمان اعمال خاموشی ناشی از خروج احتمالی این خط ناشی از عوامل خارجی به ویژه برخورد درختان منابع طبیعی، با بکارگیری تجهیزات راه سازی نسبت به احیای این جاده اقدام شد تا در صورت خروج این خط از شبکه نسبت به رفع عیب در اسرع وقت اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های دوره ای برای پایش مستمر خطوط برق استان گیلان

گشت های دوره ای برای پایش مستمر خطوط برق استان گیلان