مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-28بين الملل

کرملین: تحریم غرب علیه پوتین کوته بینانه و پوچ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری ضمن آنکه تحریم های غرب علیه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را کوته بینانه و پوچ توصیف کرد گفت که رییس جمهور روسیه بعدازظهر امروز به وقت محلی در .

- سخنگوی کرملین اعلام کرد که رییس جمهور روسیه قصد دارد بعد از ظهر امروز، مکالمات تلفنی بین المللی انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری ضمن آنکه تحریم های غرب علیه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را کوته بینانه و پوچ توصیف کرد گفت که رییس جمهور روسیه بعدازظهر امروز به وقت محلی در صدد انجام مکالمات تلفنی بین المللی است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی ، پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: امروز بعد از ظهر انتظار داریم یک مکالمه تلفنی بین المللی داشته باشیم .

وی در ادامه با تأکید بر تمرکز پوتین بر مسائل اقتصادی افزود که برنامه کاری رییس جمهور روسیه، بسیار فشرده است و در کاخ کرملین مشغول به کار است و برخی از رویداد ها غیرعلنی هستند.

این دیپلمات روس در ادامه ضمن انتقاد از تحریم های روز های اخیر کشور های اروپایی گفت: اتحادیه اروپا موضعی غیردوستانه در قبال روسیه اتخاذ کرده و تدابیر خصمانه ای انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: تحریم غرب علیه پوتین کوته بینانه و پوچ است

کرملین: تحریم غرب علیه پوتین کوته بینانه و پوچ است