مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-28سياسي

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ابهر نیمه تمام ماند


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ابهر به دستور فرماندار این شهرستان و به علت حضور نیافتن تعدادی از روسا و نمایندگان برخی مدیران ادارات، نیمه تمام ماند.

- ایسنا/زنجان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ابهر به دستور فرماندار این شهرستان و به علت حضور نیافتن تعدادی از روسا و نمایندگان برخی مدیران ادارات، نیمه تمام ماند.

فرماندار شهرستان ابهر ظهر امروز (9 اسفندماه) به علت حضور نیافتن برخی از مدیران شهرستانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و توجه نکردن این مدیران به جایگاه جوانان شهرستان، جلسه را ترک و ضمن هشدار به این مدیران، گفت: مدیری که به جایگاه جوانان در شهرستان توجه نکند، نمی تواند ما را همراهی کند.

با توجه به اینکه در دعوت نامه ارسالی بیش از 35 دستگاه اجرایی به این جلسه دعوت شده بودند، متاسفانه بیشتر مدیران یا حضور پیدا نکرده و یا به جای خود نماینده فرستاده بودند که با توجه به این موضوع، فرماندار ابهر، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به جایگاه جوانان در کشور به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، اجازه نخواهیم داد به جایگاه اصلی این قشر از جامعه توهین شود.

احمد ذوالقدر با بیان اینکه حضور نیافتن مدیران در چنین جلساتی در واقع بی توجهی به جایگاه جوانان است، عنوان کرد: بازرسی فرمانداری باید لیست مدیرانی که در این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ابهر نیمه تمام ماند

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ابهر نیمه تمام ماند