مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-28ورزشي

شرکت در انتخابی تنها شرط اعزام بانوان کاراته کار به المپیک ناشنوایان


سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا گفت: تنها ورزشکارانی مجوز حضور در بازیهای المپیک ناشنوایان را کسب خواهند کرد که در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

- سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا گفت: تنها ورزشکارانی مجوز حضور در بازیهای المپیک ناشنوایان را کسب خواهند کرد که در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

مژگان قربانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام 9 بانوی کاراته کار ناشنوا به المپیک برزیل، اظهار کرد: در حال حاضر دومین اردوی آماده سازی بانوان کاراته کار با حضور 11 ورزشکار در کومیته و کاتا در مشهد مقدس در حال برگزاری است که از این تعداد با تصمیم فدراسیون و کادر فنی به احتمال زیاد 9 ورزشکار عازم المپیک خواهند شد.

وی گفت: تلاش ما بر این است که در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و مثبت 68کیلوگرم بهترین نفرات را که شانس کسب مدال دارند، برای المپیک آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکوی قهرمانی در المپیک هستید، گفت: تیم کاراته بانوان چند ماه پیش در مسابقات جهانی که به میزبانی کشورمان برگزار شد در جایگاه قهرمانی قرار گرفتند، اما سطح مسابقات المپیک با جهانی متفاوت است و کسب قهرمانی به راحتی امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابی تنها شرط اعزام بانوان کاراته کار به المپیک ناشنوایان

شرکت در انتخابی تنها شرط اعزام بانوان کاراته کار به المپیک ناشنوایان