مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-28سياسي

مدیرکل کمیته امداد کرمان از طریق سامانه سامد پاسخگوی شهروندان است


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان 9 اسفندماه، آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان 9 اسفندماه، آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان دوشنبه 9 اسفندماه، آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

همشهریان می توانند از ساعت 10 تا ساعت 11 و نیم روز دوشنبه 9 اسفندماه 1400 از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی سامد به شماره 111، پرسش های خود را درباره خدمات و عملکرد کمیته امداد استان کرمان با مدیرکل این نهاد مطرح کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان پیش ازاین نیز در تاریخ های دوم اردیبهشت ماه، 21 تیرماه، 29 شهریورماه،24 آبان ماه و 27 دی ماه امسال از طریق این سامانه به پرسش های هم استانی ها پاسخ دادند.

سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کمیته امداد کرمان از طریق سامانه سامد پاسخگوی شهروندان است

مدیرکل کمیته امداد کرمان از طریق سامانه سامد پاسخگوی شهروندان است