مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 23:172022-02-27سياسي

اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در بندرعباس برگزار می شود


، مهدی دوستی یکشنبه شب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به برگزاری اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در هرمزگان، اظهار کرد: این اجلاس به ریاست دبیر کل اکو در روزهای 11 و 12 اسفندماه در شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری این اجلاس و نشست های مشترک با سفرا و رایزن های اقتصادی کشورهای عضو اکو، می تواند فرصت مناسبی برای طرح موضوعات استان هرمزگان و مزیت های مهمی همچون جایگاه تاریخی، سواحل طولانی، دسترسی به آب های آزاد، سرزمین های محصور در خشکی و قابلیت های ترانزیتی باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امکانات موجود و وضعیت پس کرانه بنادر بسیار موثرتر از تجهیزات و یا ظرفیت بنادر هستند، گفت: علاوه بر برنامه هایی که دولت و سازمان بنادر برای توسعه زیرساخت های بندری و نوسازی تجهیزات دارد، توسعه امکانات پس کرانه یک گام موثر در این حوزه خواهد بود و برگزاری این اجلاس یک گام موثر تسریعی در این مسیر محسوب می شود.

دوستی با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با سفرا و سرمایه گذاران کشورهای حوزه CIS ازجمله قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان و تاجیکستان با محوریت استفاده از ظرفیت بندر و پسکرانه بندر شهید رجایی، افزود: بین المللی شدن هرمزگان مهمترین گام در توسعه استان است و حتماً باید این گام را برداریم چرا که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در بندرعباس برگزار می شود

اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در بندرعباس برگزار می شود