مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:072022-02-27سياسي

ایمن سازی جاده چرمشهر مطالبه مردم ورامین است


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص حوادث جاده نا ایمن چرمشهر گفت: ایمن سازی جاده چرمشهر مطالبه مردم ورامین شده است.

- ، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در صحن علنی مجلس با خطاب قرار دادن وزیر راه خواستار توبیخ و تنبیه عواملی شدم که موجبات مرگ و میر شهروندان ورامینی در جاده چرمشهر را فراهم آورده اند.

نوش آبادی افزود: در این تذکر، اقدام سریع و فوری برای ایمن سازی جاده ورامین - چرمشهر را به عنوان اولویت برنامه وزیر بیان شد و وزارت راه و شهرسازی در اقدامی عاجل می بایست به ایمن سازی جاده ورامین به چرمشهر بپردازد تا دیگر شاهد از دست دادن شهروندان نباشیم و این امر از ضروریات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: رخدادهای چندسال اخیر موجی از نگرانی را فراهم آورده که هم اکنون به عنوان مطالبه اصلی محسوب می شود.

وی به رایزنی های مختلف اشاره کرد و گفت: در این خصوص چندین مرحله با وزارت راه و شهرسازی رایزنی شده و تذکرات لازم انجام گرفته، ولی همچنان نسبت به چنین امر مهمی بی توجهی می شود.

نوش آبادی تسریع در ایمن سازی را خواستار شد و اظهار داشت: نسبت به داغدار شدن خانواده ها چه کسی پاسخگوست؟ بنابراین نسبت به ایمن سازی و رفع نواقص موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی جاده چرمشهر مطالبه مردم ورامین است

ایمن سازی جاده چرمشهر مطالبه مردم ورامین است