مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 21:422022-02-27اقتصادي

جزییات میزان افزایش شارژ حکمت کارت ایثارگران


اسامی ایثارگران واجد شرایط حقوق بگیر و همسران جانبازان متوفی حقوق بگیر که تاکنون حکمت کارت برایشان صادر نشده است برای چاپ به سازمان اتکا ارسال می شود که به محض صدور، - به دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها تحویل خواهد شد.

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران برخی امتیازات و تخفیفات حکمت کارت ایثارگران در سال 1401 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از ایثار ، جعفر واحدی با اشاره به تحویل حکمت کارت به ایثارگران عزیز گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته از ابتدای اسفند ماه امسال ضمن افزایش میزان شارژ حکمت کارت از مبلغ حداکثر 100 میلیون ریال به حداکثر 300 میلیون ریال، میزان اقساط خرید کالا نیز از 10 ماه به 20 ماه افزایش یافته است.

وی در رابطه با تخفیفات و امتیازاتی که برای ایثارگران در نظر گرفته شده است، افزود: از اردیبهشت سال 1400 سازمان اتکا با اعمال تخفیف 75 هزار تومانی در هر ماه بر روی اجناس خریداری شده برای ایثارگران همانند کارکنان نیروهای مسلح موافقت کرد که این موضوع در حال اجرا است.

واحدی با بیان اینکه محدوده میزان شارژ حکمت کارت ایثارگران 20 برابر 25 درصد خالص دریافتی حقوق دی ماه 1400 است، عنوان کرد: استفاده از این کارت به دو صورت است؛ خرید اعتباری که میزان آن یک بیستم میزان مبلغ شارژ شده است که پس از خرید، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات میزان افزایش شارژ حکمت کارت ایثارگران

جزییات میزان افزایش شارژ حکمت کارت ایثارگران