مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-27سياسي

حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین از شرکت های دانش بنیان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین از حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین از شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- ابوالفضل یاری در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین که بعد از ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به موضوعات مطروحه و مصوبات جلسه اظهار کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وظیفه دارد از واحدهایی که در حوزه های تولیدی، خدماتی و کشاورزی به خصوص آن دسته از واحدها که فعالیت دانش بنیان دارند حمایت کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین ادامه داد: این حمایت باید به صورتی باشد که تحولات جدی در آینده استان ایجاد کند و امروز خوشبختانه در سه موضوع ورود داشتیم و موضع بحث تولید بذر، یکی از شرکت های زنجیره تولیدات لوازم خانگی و نیز یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید قطعات الکترونیکی بود.

وی بیان کرد: استاندار و مدیران عالی استان در جلسه امروز مصوبات خوبی را اتخاذ کردند و مهمترین این تصمیمات در خصوص تسهیلاتی که قرار است در اختیار این شرکت ها قرار بگیرد، زمین در قالب شهرک های صنعتی و منابع آبی بود.

یاری در خصوص روند انتخاب شرکت ها برای طرح موضوع در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: شرکت هایی را انتخاب می کنیم که به لحاظ فرایندی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین از شرکت های دانش بنیان

حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین از شرکت های دانش بنیان