مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-27فرهنگي

انتقاد به قصه و روال ساخت سریال های تلویزیون


امیر اسماعیلی در رونمایی از کتاب «آبنبات نارگیلی» گفت: متأسفانه روالی در سریال سازی جا افتاده که شخصیت های منفی از ابتدا هرکاری که می خواهند، - ، جلد چهارم از مجموعه آبنبات های مهرداد صدقی با عنوان آبنبات نارگیلی توسط نشر سوره مهر با حضور عباس حسین نژاد، رییس دفتر طنز، مهرداد صدقی نویسنده کتاب، داوود امیریان و امیر اسماعیلی در کافه کتاب سوره مهر رونمایی شد.

مهرداد صدقی نویسنده آبنبات نارگیلی که پیش از این عنوان های دیگر این مجموعه با نام های آبنبات پسته ای، آبنبات هل دار و آبنبات دارچینی از او منتشر شده است، با ابزار خوشحالی از چاپ جلد چهارم این مجموعه گفت: امیدوارم کام مخاطب با آبنبات نارگیلی شیرین شود و همچنان آبنبات ها را دوست داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه داستان این آبنبات ها تا کجا ادامه دارد، افزود: یک جلد دیگر از آبنبات ها باقی مانده است که جلد پایانی این مجموعه خواهد بود.

امیدوارم کسانی که این مجموعه را می خوانند اشتیاق و علاقه داشته باشند که به سمت جلد پنجم برویم.

عباس حسین نژاد، رییس دفتر طنز هم با ابزار خوشحالی از اینکه دفتر طنز بانی چاپ مجموعه آبنبات ها شده است، گفت: ما در دفتر طنز آمادگی همکاری با نویسندگانی را داریم که طرحی برای رمان و داستان طنز دارند تا بتوانیم کتاب های خوبی را مانند آبنبات نارگیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به قصه و روال ساخت سریال های تلویزیون

انتقاد به قصه و روال ساخت سریال های تلویزیون