مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-27اجتماعي

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از 15 اسفند


به منظور تسریع تخصیص فرآیند کارت بلیت خبرنگاری، خبرنگاران فقط می توانند صرفاً در طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

- سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال 1401 خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عمار سعیدیان فر با اعلام خبر آغاز ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک سال 1401 گفت: از روز 15 اسفند ماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری سال 1401 خبرنگاران آغاز می شود و تا 30 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مطابق هر سال می توانند با مراجعه به سامانه تهران من نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند، گفت: خبرنگاران محترم می بایست پس از ورود به سامانه تهران من و کلیک روی نام و نام خانوادگی خود وارد قسمت خبرنگار هستم شوند و پس از آن مدارک خود اعم از مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

به گفته سعیدیان فر، به منظور تسریع تخصیص فرآیند کارت بلیت خبرنگاری، خبرنگاران فقط می توانند صرفاً در طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از 15 اسفند

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از 15 اسفند