مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-27ورزشي

مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد


بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید.

- 5 تا 75 میلیون سقف قرارداد بازیکنان در لیگ برتر والیبال نشسته مردان مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز(یک شنبه 8 اسفند) با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان پایان یافت.

در این رقابت ها مس شهر بابک کرمان با 16 بازی و بدون باخت در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال نشسته در جایگاه نخست ایستاد و تیم های ذوب آهن اصفهان با 16 بازی و 4 باخت و شهرداری گنبد با 16 بازی و 8 باخت در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال نشسته قرار گرفتند.

هادی رضایی، سرمربی تیم مس شهر بابک کرمان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته، گفت: هدف از برگزاری لیگ تامین امرار معاش بازیکنان و پشتوانه سازی برای تیم ملی است که در این دوره از رقابت های لیگ که با حضور 6 تیم برگزار شد، باشگاه های خوبی در والیبال نشسته سرمایه گذاری کرده و سطح رقابت ها نسبت به سال های قبل راضی کننده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد

مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد