مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-27اقتصادي

نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ مازیار بیگ لو دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با حضور در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: - مازیار بیگلو معتقد است که به نقطه ای رسیدیم که قطعه ساز، خودروساز، مردم و مجلس ناراضی هستند و در نهایت یک نفرت ملی از خودروسازی در کشور به وجود آورده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ مازیار بیگ لو دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با حضور در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: عمده قطعات ایربگ وارداتی است، ولی در زمینه تولید کیسه هوا و چاشنی انفجاری، خودکفا شده ایم.

وی افزود: انجمن قطعه سازان کاملا آماده است که اگر تخلفی در زمینه واردات قطعات مربوط به ایربگ صورت گرفته، پیگیری کاملی انجام دهد؛ اما آنچه تاکنون بررسی شده این است که تاکنون خطایی در زمینه قطعات ایربگ صورت نگرفته است.

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو معتقد است: در کشور استاندارد های 85 گانه ای خودرو وجود دارد که متاسفانه همه آن ها بر روی پلتفرم های قدیمی موجود، قابل اجرا شدن نیستند.

بیگ لو با بیان اینکه صنعت خودرو و قطعه را دچار ضعف کرده ایم، اظهار داشت: به نقطه بدینه در مقابل نقطه بهینه رسیده ایم، یعنی قطعه ساز، خودروساز، مردم و مجلس ناراضی هستند و در نهایت یک نفرت ملی از خودروسازی در کشور به وجود آورده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است

نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است