مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-27بين الملل

تاکید نامزد خاشقجی به ترکیه برای اصرار بر برقراری عدالت


نامزد ترکیه ای خاشقجی گفت، آنکارا با اینکه در حال بهبود روابطش با عربستان است باید بر اجرای عدالت و برقراری آن درباره پرونده خاشقجی اصرار کند.

- نامزد ترکیه ای خاشقجی گفت، آنکارا با اینکه در حال بهبود روابطش با عربستان است باید بر اجرای عدالت و برقراری آن درباره پرونده خاشقجی اصرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدیجه جنگیز نامزد ترکیه ای جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی و ستون نویس واشنگتن پست مخالف دولت ریاض که در 2018 در کنسولگری عربستان در استانبول کشته و مثله شد در ادامه مصاحبه خود با خبرگزاری فرانسه و پس از حضور در یک جلسه دادگاه درباره پرونده مذکور در دادگاه اصلی استانبول گفت: فکر می کنم ترکیه باید به تاکید و اصرارش بر برقراری عدالت حتی با وجود بهبود روابط با ریاض ادامه دهد.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم به نفع کسی باشد که این پرونده به همین وضع بسته شود.

برای اینکه چنین اتفاقی تکرار نشود و برای اینکه این موضوع حداقل از نظر اخلاقی و حقوقی به بهترین حد ممکن برسد، ترکیه نباید این قضیه را به حال خود رها کند.

رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در ژانویه 2022 گفت که قصد دارد به ریاض برود و جنگیز در پاسخ به اینکه آیا با این کار موافق است یا نه، گفت: اگر از منظر سیاست واقعی به آن نگاه کنیم، این مساله من را ناامید نکرد چون کشورها با احساسات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نامزد خاشقجی به ترکیه برای اصرار بر برقراری عدالت

تاکید نامزد خاشقجی به ترکیه برای اصرار بر برقراری عدالت