مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-27سياسي

10 اسفند؛ آغاز ثبت نام دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور همدان از آغاز ثبت نام دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از دهم اسفندماه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی حسین محمدظاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از سال 76 با مرکزیت خود همدان کار را آغاز کرده و با تلاش های صورت گرفته اکنون 14 مرکز و واحد در سطح استان فعال است.

وی ادامه داد: در مراکز استان همدان از 132 رشته محل موجود، 43 رشته کارشناسی ارشد و مابقی در رشته های کارشناسی هستند و به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی همه رشته ها وجود دارد.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه در استان 11 هزار دانشجوی فعال پیام نور وجود دارد گفت: از این تعداد دانشجو 9 هزار و 500 نفر در مقطع کارشناسی و یک هزار و 500 نفر در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه در استان 120 نفر و همکاران اداری 255 نفر هستند افزود: درصد زیادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به دانشیاری ارتقا یافته و تعدادی نیز فرایند استادیاری را طی می کنند.

محمدظاهری با بیان اینکه در حوزه های پژوهشی نیز کارهای زیادی انجام شده است یادآور شد: زیرساخت های خوبی در حوزه پژوهشی و آزمایشگاه تحقیقاتی داریم و در صدد هستیم با دستگاه های تحقیقاتی که داریم، بتوانیم خدمات به شرکت ها و دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اسفند؛ آغاز ثبت نام دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

10 اسفند؛ آغاز ثبت نام دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور