مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-27بين الملل

کشف شبکه ارتشاء در احمدآباد مستوفی/6 نفر دستگیر شدند


با تلاش نیروهای امنیتی یک شبکه سازماندهی شده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی، صدور مجوزهای غیر قانونی ساخت و ساز در شهرداری احمدآباد مستوفی کشف و 6 نفر دستگیر شدند.

- ، با تلاش نیروهای امنیتی یک شبکه سازماندهی شده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی، صدور مجوزهای غیر قانونی ساخت و ساز در شهرداری احمدآباد مستوفی کشف و در مرحله نخست 6 نفر از جمله شهردار سابق احمدآباد مستوفی دستگیر شدند.

در دو سال گذشته 1200 قطعه زمین با کاربری کشاورزی در حریم بخش احمدآباد مستوفی تغییر کاربری غیرمجاز شده که در همه این پرونده ها رد پای این شبکه ارتشاء دیده می شود.

اعضای این شبکه با صدور مجوز غیرقانونی ساخت در محدوده شهری و صدور مجوز ساخت در حریم احمدآباد مستوفی زمینه تحصیل حداقل بیش از 3 هزار میلیارد تومان مال از طریق نامشروع ایجاد کرده است.

پرونده این تخلف بزرگ در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است و با روشن شدن ابعاد پنهان و تاریک پرونده احتمال افزایش دستگیری ها وجود دارد.

شهروندان می توانند در خصوص مشاهدات و مستندات خود در رابطه با این پرونده و هرگونه تخلف دیگری دستگاه های امنیتی و قضایی و سامانه 113 وزارت اطلاعات را در جریان قرار بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف شبکه ارتشاء در احمدآباد مستوفی/6 نفر دستگیر شدند

کشف شبکه ارتشاء در احمدآباد مستوفی/6 نفر دستگیر شدند