مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-27حوادث

مشکل ایمنی گیت های عوارضی آزادراه خرم آباد- اراک/ تیم کارشناسی تشکیل شد


رییس پلیس راه لرستان با اشاره به مشکل ایمنی گیت های عوارضی آزادراه خرم آباد- اراک، از تشکیل تیم کارشناسی برای بررسی این موضوع خبر داد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پنج شنبه شب هفته گذشته بود که خبر حادثه ناگوار برخورد یک دستگاه تریلی با عوارضی آزاد راه خرم آباد - بروجرد و در جریان آن فوت دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر در فضای رسانه ای لرستان منتشر شد، موضوعی که موجب واکنش و پیگیری مسئولان استان از معاونان استانداری لرستان تا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد تا جایی که تردد وسایل نقلیه سنگین در لاین برگشت آزادراه خرم آباد- بروجرد به دلیل عدم ایمنی کافی ممنوع اعلام شد.

متأسفانه علیرغم اینکه احداث این آزاد راه موجب افزایش سرعت تردد از 80 کیلومتر به 110 کیلومتر، رفع گره های ترافیکی در محدوده شهرهای اراک، بروجرد و خرم آباد و دوری از تداخل تردد شهری و برون شهری و… شده اما دارای مشکلات فنی زیادی است که بارها از سوی مسئولان لرستان از جمله معاون عمرانی استانداری لرستان مطرح شده است.

با وجود این هشدارهای مسئولان لرستان و همچنین رسانه ها از جمله علاج مشکلات یک آزادراه بعد از حادثه / بی توجهی متولیان قربانی گرفت! پرداخت و اظهار نظرهای مسئولان استان در رابطه با ضرورت ایمن سازی این آزاد راه را دوباره منتشر کرد تا شاید مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ایمنی گیت های عوارضی آزادراه خرم آباد- اراک/ تیم کارشناسی تشکیل شد

مشکل ایمنی گیت های عوارضی آزادراه خرم آباد- اراک/ تیم کارشناسی تشکیل شد